Ny elektronik på kontoret - en A3-skrivare

Behöver du skaffa dig lite ny elektronik till ditt kontor? Det är svårt att hänga med i svängarna med vad som är det nyaste inom dagens teknik. Något som kan vara bra att ha är en A3-skrivare.

Det nya kontoret som du nyligen har skaffat dig är helt perfekt för dig och passar din verksamhet. Du har befunnit dig här en stund, men känner att det är någonting som fattas. Du har inte riktigt tillgång till all den elektronik som du känner att du skulle behöva ha. I ditt dagliga arbete befinner du dig mestadels framför datorn och en sådan har du en riktigt bra, den behöver du inte byta ut. Däremot så har du en gammal och rätt dassig skrivare. Du skulle verkligen behöva byta ut den mot en ny och lite mer uppdaterad variant. Kanske skulle du hyra en sådan istället för att köpa en ny?

Hyra eller köpa A3-skrivare?

Du bestämmer dig för att hyra en A3-skrivare. Att hyra istället för att köpa kommer att löna sig i längden, då allt underhåll och eventuell service, som skrivaren kan tänkas behöva, kommer att ingå i priset som du betalar för att hyra den. En A3-skrivare kommer att vara det perfekta komplementet till all annan utrustning du har på kontoret. Kanske skulle du behöva införskaffa lite nya saker i övrigt för att piffa till kontoret. Men det får bli en senare fråga. Just nu är det en skrivare i A3-format som du behöver allra mest.

1 Oct 2021

 

Välkommen till Lokal & Företagande Bloggen

Du har hittat till vår blogg för dig som vill ha tips kring letande av lokaler, hyresvärdar, fastighetsägare och företagande. Vi hoppas på att kunna bjuda dig på intressanta och välinformerade blogginlägg som hjälper dig i letandet av nya lokaler och annat som kan röra ditt företagande.